Gå til hovedindhold

Nytår 2018/2019 med børn

Hej
Jeg er alene med min søn på 9 år til nytår, og søger derfor andre i samme situation. Kunne være fedt hvis vi kunne stable et rigtig vellykket børnevenligt nytår på benene.
Jeg bor i Ølstykke. :-)
Christina
Hej Christina min søn på 10, min kæreste og jeg søger også en nytårsfest så måske vi kan slå os sammen :)
Hej Nancy lyder som en god ide. Skal vi ikke lige se om det kunne blive til noget med Trine. :)
Vh Christina
Tine
Hej Nancy. Leder du stadig? Og i så fald skal vi så ikke slå os sammen med de andre der har skrevet i denne tråd. :-) vh Christina

Hej Christina, min søn Tristan på 7 år (snart 8), min eks-kone og jeg er også på udkig efter en børnevenlig nytårsfest. Vi bor i Greve og kan godt lægge hus til festen. Hvis du stadig leder kan vi måske finde ud af noget sammen?

Mvh Tristan, Lotte og Kim
Hej Tristan, Lotte og Kim. Syntes det lyder som en god ide.:-) Vh Christina
Har i lyst til at oprette et arrangement på denne side.? Jeg har desværre ikke plads til ret mange gæster i mit hjem.:-)
Hey ..

Sidder og kigger lidt på div opslag ang nytår
Skal lige høre Bliver det jer der holde nytår
Og hvor mange er i ...
Vi mangler nemlig også et sted at holde nytår med jævn alder børn
Vi er 4 stk ..mig og min kæreste og hans piger på 8 & 11 (snart 12)meget vigtigt ha ha

Håber jeg høre nærmere ..mvh Manya .
Hej Manros, Har I fundet noget fordi ellers har vi her hos mig i Vanløse evt plads. Mon lejl. 50 kvm. 5 minutters gang fra Vanløse Metro St. Middagen har Chelina og jeg bestemt - oksesteg. 29382548.
Hey Lotte & kim

Skal lige høre Holder i nytår aften ..el..😊

Seneste debatemner